kızlar kalabalık ortam da yaşıyorum kızımla . çok şükür sıkıntım yok kızımla tek ilgilenmiyorum nenesi dedesi hala amca dayı teyze herkes var mümkün oldukça sürekli yan yana geliriz ben kaynana evinde yaşıyorum geçici süreliğine . Desteksiz değilim çok şükür kızım 4 aylık doğduğundan beri öyle saatlerce meme de kalmadı doyduğu an bıraktı yarım saatten fazla meme emdiğini hatırlamıyorum . Neyse hani tek değilim sıkıntılarım yok mutluyum kızımla ilgileniyorlar yemeğim çayım hazır önüme geliyor çöl şükür . Ama emzirmeyi sevemedim gün içerisinde yine fazla bu his olmuyor ama özellikle gece emzirdiğim de ruhum çekiliyor sanki boğuluyorum gibi böyle sanki bayılacakmışım gibi hissediyorum hemen emziğini veriyorum dinlendikten sonra devam ediyorum. Acaba neden böyle oluyorum gece haddinden fazla kalkıyorum ondan dolayı mı ? Bu durumu yaşayan var mı ? Kendimi suçluyorum çünkü :(