beyzanurerkut Bebeğim iki yaşında bu sıralar öğlen uyumak istemiyor daha küçük olduğu için bende uyusun istiyorum ama ağlıyor uyumicam diye bırakmak mı istiyor öğlen uykularını siz kaç yaşında bıraktırdınız öğlen uykularını
gkt300_ beyzanurerkut iki yasinda uyku gerilemesi oluyor zamanla duzelir duzelmezsede kendi haline birakin erken uyur boylelikle
elfmrl123 beyzanurerkut görümcemin kızı 2 yaşında o da gündüzleri uyumuyor artık gece uykusu yetiyor heralde diye düşünüyorum akşam 20:00 da yatıyor çünkü
Gldekpnci beyzanurerkut akşamları erken uyuyorsa bırakabilir bence bazıları erken bırakıyor fakat doktorlar ne kadar geç bırakırsa okadar iyi diyor hatta yetişkin insanlar bile gündüz şekerleme yapsın diyor
beyzanurerkut Gldekpnci en geç 10.30 gece uykusuna geçiyor bu sıra zorlanıyor öğlen anca uyuduğu için gece uykusu geç olmaya başladı