Ftet bizim sürecimiz bence doğuştan vardı hep aynı problemleri yaşıyorduk emerken burnundan ses geliyordu tıkanınca gelen ses gibi düşünün sürekli bebeklik döneminde burun tıkanıklığı yaşıyorduk bir yaşından sonra grip oldu sonrası tam kabus gibiydi ben sürekli çırpınıyordum burnuyla alakalı sorunu var diye tüm doktorlar sorun yok normal diyordu osman gönülal dan bile randevu almıştım o derece burnu tıkanık diyor yolluyorlardı bir yaşından sonra nefes alamamaya başladı uykuda horluyor nefes alamıyor ağzı hep açık uyuyordu horlaması büyük insan gibiydi gündüz bile hep ağızdan nefes alıyordu eh eh diye geziyordu gece gündüz nefes tutuyordu uyku apnesi vardı 15 dakikada bir ağlayıp kalkıyordu 17. Aya kadar doktorlar ikna olmadı sonra ben kalktım evimin yanında özel hastane vardı gittim kbbye bana geniz eti dedi bende hep geniz eti diyordum yok küçük diyorlardı eşim bile inanmıyordu sağlıklı çocuk ne arıyorsun grip işte diyordu sonra ameliyat etmedi özel küçük diye kış yaz gelsin rahatlar dedi dalga geçer gibi ben alerji doltorumuzada gittim o bizi ameliyata yönlendirdi direk ki videolarını izleseniz ağlarsınız uyurken nefes alamıyordu ben oturup ağlıyordum ameliyat olmasını çok istedim o yüzden fakültede profa yönlendirdi doktor arkadaşını aradı hemen yanımızda o gün gittik kamerayla baktı %95 dedi ameliyat dedi çıktı odadan bize gün verdiler ordan ama bir gün bile beklemek istemedim özelde yaptırdık hiç pişman değilim sürekli ilaçla burun açma fıs fıs serum suları ağızdan ilaçlarla yaşadık 7 ay ve 7 ayda oğlumun psikolojisi bozuldu ki en çok benim bozuldu gece gündüz uykuda başını bekliyordum elimde enjektör görse açma açma diye bağırıyordu bazen gece kaldırıp fıs fıs sıkıyordum ameliyatla bir günde kurtulduk tüm sırunlardan çok şükür 🥹