cemre_34
Merhaba öncelikle çok geçmiş olsun. Postun üzerinden vakit geçmiş olsada belki başka annelerin içini rahatlatmak adına yazmak istedim. Bizde aynı süreçten geçtik, sabah doğdu akşam küveze alındı bebeğim. çok araştırdım internette bu konuda çok negatif yazılar olduğu için bende çok korkmuştum. Çok şükür şu an 3 aylık olduk ve gelişimi gayet iyi. Önemli olan bu enfeksiyonun erken teşhis edilmesi, allah korusun fark edilmese o zaman tehlikeli olabilyor. İçinizi ferah tutun 🙏🏻