Bazen diyorum acaba bizde mi sorun var ? Sonra yok ya her çocuk değişik deyip kıyaslama yapmamaya özen gösteriyorum. Dün oyun parkındaydık herzamanki kızım memnuniyetsiz oynamaz ağlar sürekli. Onla uğraşırken bir kadın 8 veya 9 aylık bebeyi koydu oraya masaya oturdu kahvesini yudumladı.(mesafe de baya var)Cocuk kendi kendine oynadı. Anneye bakmıyor bile. Ben şok 🤣 aslında güzel birşey ama bizimki 2 yaşında 8 aylıkken koyup wc ye gidemezdim aşırı özendim valla kızlar 🤣 sizce bizim bebeler neren böyle. Gerçekten sakin bebe olmaz diyorum ama varmış.