ssbbyy Yenidoağnım var yaklaşık 4.5 kilo kadar. Molfix kullanıyorum premium ama inanılmaz sızma oluyor 1 numarasını kullanıyordum. Sleepy natural kullanmıştım ilk doğduğunda biraz pişik yaptı. Bana iyi bi bez önerisi yapar mısınız ya sızma yapmayan 🙏
Emiraras-smom ssbbyy çok küçük takma çok büyükte takma tam beden tak üstünden güzel bağla ki kenarları da düzelt taşmaz molfix çok başarılı sleppy asla önermiyorum hem kötü kokuyor hemde pişik yapıyor
koyumor Hepsini denedim ve hepsinde taşırma problemi yaşadım prima premium care en iyisi amazonda trendyolda vs indirim yakalarsanız tanesi 7 liraya geliyo ya da migrosta carrefoursada bir alana bi bedava olursa yine tanesi 7 liraya geliyo çok memnunum
2_oglanannesi ssbbyy molfix premium kolay kolay sızma yapmaz birde mavi paket molfix deneyin derim. Yenidoğanlar kolay pişik olur bunun bezle ilgisi olmuyor genelde. Slepy natural deneyebilirsiniz
duyguluinsan ssbbyy doğduğunda beri Prima premium kullanıyorum. 9 aylık. Sızdırma, pişik asla yaşamadım. Bir kere ablamdan Molfix aldım bezim kalmamıştı, sızdırmıştı. İmkan varsa kesinlikle Prima premıum
hkabak ssbbyy bizde yapmadı. Her bezin bedeni farklı oluyormuş kilosuna uygun olsa bile bel bacak kalınlığı her bebekte farklı o yüzden sızdırma yapıyordur
Cihangiriinannesii ssbbyy e bebek markasina ait pofy var çokta uygun fiyatlı diğer bezlere göre kesinlikle öneririm 7 8 aydır onu kullaniyoruz