Çok zor surecteyim ailem tarafından can güvenliğim yok resmen 2 gün sonra boşanma davamız var boşanma olucak eşimle normal arkadaş gibi ayrıldık aramız iyi çocuklar var ortada ama ailem çok karşı gorusmeyecek etmeyecek tehdit ermişler çocukları üstünden dildir ben dedim burda kalicam ayrı ev tutucam ona bile karşı çıktılar kan çıkar diye yaparlar biliyorum bele olurlar tek yasayamazsn orusbu mu olacaksn başımıza öldürürüz filan falan sabah yola çıkıp buraya geleceklermis mahkeme olup ertesi gün beni çocukları alıp götürecekler telefon kullanmayacksn dışarı yok sonra buldugmz evlenrsn filan vs tehdit baskı hep vardı hala var burda kalsam olay çıkaracaklar babalarıda git bı süre kal sonra bende yardımcı olmaya çalışırım ev tutarız filan dedi ama beni asla bırakmazlar çok karşılar şiddet tehdit hepsi var kadın sığınma evi son çarem oldu ama gitsem babalarnn pesini bırakmazlar napicam bilmiyorum çarem kalmadı orası nasıl olayı anlatsan alırlar mı bı süre orda kalsam calisabilir mym sonra ev tutup çıkmak için çocuklar için nasıl olur