Ben tam iki yaşında bıraktım emzirmeyi oğlum 23 aylıkken başladım gündüzleri hiç emzirmedim geceleri bir veya iki defa emzirdim o da göğsümü boşaltmak amacıyla bunu tam bir ay boyunca uyguladım tam iki yaşına geldiğinde hiç emzirmedim ve onunla konuştum artık sen büyüdün dedim abi oldun artık işte senin süte ihtiyacın yok eğer süt içmek istersen gideriz marketten sana süt alırız dedim bu şekilde konuştum gündüzleri hiç istemedi sonradan çünkü keyfidi artık bu şekilde unuttu