ege19 dediğim gibi biz orda 2senedir takipliyiz, gittiğimizde denk gelen doktorların hepsi çok güzel ilgileniyor, ağlatmadan muayene etmeye çalışıyolar. Göz damlası damlattırıyolar 3 kez o biraz yaktığı için ağlamaları oluyo, sonrasında uyku yapıyo ama ben adünün göz doktorlarından memnunum.