alieyment Clinikid rahatlatıcı masaj yağı kullanan var mı gaz sorunı gideriyor diyorlar da emin olamadım
queen352 alieyment Ben kızımda kullandım bir faydasını göremedim maalesef çok gazlıydı gerçi hiç birşey fayda etmedi damlalar vs. 3. Aya girince kendi kesildi tamamen ama belki sizde faydalı olur her bebek farklı sonuçta🤷🏻♀️
alieyment queen352 benim oğlum da çok gazlı uykusundan uyanıyor gazdan ne yaptıysam boş damlaları kullanmayı kestim bir ara iyi oldu bugünlerde damla da kullanmıyorum yine başladı sancılar deneyeuim dedim uyku him uyumuyor çünkü bende uyumadığım için süt gelmiyor
esnyks Biz kullanıyoruz 3 buçuk aylık oldu yani genelde işe yarıyor %70 memnunuz zaten uçuk bir fiyatı yok bir kerelik şans verebilirsiniz bence biz daha 1.yi bitiremedik