Deletedmom_985 ek gidaya gecince su vermenizde bi sorun olmuyo. Hatta bazen tadim sonrasi agzini temizlemesi icin bile vermeniz gerekebiliyo. Zaten bardaklarca su icmiyo. Bi iki yudum su ancak. Tabiki siz bilirsiniz. Temmuz agistostaki sicaklarda o kadar susuz kaliyodu ku 3-4 aylik olmasina ragmen o zaman verdim ben bi iki kasik su. Doktorum da iyi dusunmussun ver bi iki kasik hicbb ve isi olmaz hava cok sicak demisti. Ama ek gidaya basladigimizdan beri rutin veriyorum su.