Kızlar eşim 1 Ocak doğumlu. İki yıldır doğum gününü aynı şekilde kutluyoruz yani akşam masa hazırlıyorum geçen sene kızımızla ilk yılıydı şimdi ikinci olacak. Ne yapabilirim nasıl bir şey ayarlayabilirim bilmiyorum yani iş saatlerimiz aynı akşam da evde olacak ki o gece bekler biliyorum geçen sene gözlük almıştım. Ne alabilirim nasıl kutlayabilirim farklı fikri olan var mı