Deletedmom_985 4 buçuk yıldır molfix yenidoğan kullanıyorum sarı paket olan. Bezi bıraktıktan sonra da çantamda bulunsun elini,yüzünü silmem gerekirse diyerekten aynı markayı almaya devam ediyorum. Hem kalın,sulu hemde oğlum aşırı hassas bir çocuk herhangi bir problem yaratmıyor. Trendyoldan 12 li paket şeklinde alıyorum daha uyguna geliyor hemde uzun süre gidiyor paketleri çekmeceye ters bir şekilde dizersem gayet ıslak kalıyor.