RabiyaG benim oğlumda 2 ay 10 günlük ve ilk günden kontrol ettirdi annem memeyi tutamayınca dil bağı olduğunu anladık. 3. Ay kontrolümüzde kestireceğiz. Çocuklar konuşmaya başladıktan sonra işlem yapamıyorlarmış en geç 6. Aya kadar müdahale edilmesi gerekli olduğunu belirtti. Müdahale edilmez ise konuşmasında zorluk, pelteklik gibi şeyler olabilir demişti. Çok geç farkedilmiş sizinki üzüldüm