queen352 Kızım 10 aylık bu aya kadar philips avent kullandım ama suan onu görünce ağzını kitliyor munchkin alayım diyorum 6+ mı daha uygun 12+ mi acaba pipetli
annevebebegiii__ queen352 pipetli aldım ben kullanıyoruz onu 21 aylık +6 olanı aldım yine sanırım pipeti olan işte
mss_12 queen352 12+ alın bardak değil pipetli suluğunu kullanıyoruz biz çok memnunum.philips kullandım bende ama çok akıttı.