Merhaba, oğlumun iştahı son zamanlarda kapanmıştı zaten ama 2 gün önce yüksek ateşle başlayan influenzaya yakalanmasıyla tavan yaptı. Bugün tartıda yarım kilo kaybettiğini gördüm. Sabahtan beri sadece 2 dilim peynir ve yarım kraker yedi zar zor. (Normalde kraker de yedirmem ama yeter ki bişey yesim diye izin verdim) böyle besin değeri fazla ve çocukların sevdiği neler olabilir?