Arkadaşlar belki bebeği pişik olup çaresiz kalan bir anneye yararım olur inşallah . Bir sürü krem denedim ama hep arttı çok kötü bir hal almıştı . Sıvıyağ da denedim geçirmedi. Bebek pudrası aldık ve 1gün sonra azalmaya başladı şuan azalıyor çok şükür 🥰 🙏🏼