evolution Kızlar kızıma ana kucağı almak istiyorum. Şu bebek hareket ettikçe sallanan. Şu an 3,5 aylık çok mu geç kaldım? Bir arkadaşım öyle dedi.
Asyaveannesi04 evolution hayır geç değil ben 1 aylıkken koydum nerdeyse 2 yaşına kadar tepesindeydi 😅
binnur37 evolution Emekleyene kadar rahat kullanırsın sonra emeklemek istedikleri için çok durmuyorlar . Ben uyku zamanı koyuyordum orda uyusun diye işimi yapıyordum gerçi benim kızım ondada zor duruyordu ama neyse
Pamukhanim_ evolution uzun kullanan arkadaşlar var ama ben 7.aydan sonra kullanamadim kendini atıyor dönüp çıkarıyordu
seros3535 evolution Yaklaşık 10 aya yakın kullandık baya da elim kolum olmuştu çok seviyordu bence geç kalmış sayılmazsınız
erikarpuz evolution 2 buçuk aylık bebeğim bir saatlik arkadaşma oturmaya gitsem bile yanıma alıyorum bir saat için bile değer bence 😂 ikinci el alabilirsiniz ben görümceme gidince kızının kullandığına koyuyorum çocuk 2 yaşına kadar kullanmış ama hala sapasağlamdı
evolution erikarpuz demin sipariş ettim normalde ikinci el alacaktım ama halası yeni yıl hediyesi almak istedi al dedik 😁
Asyaveannesi04 evolution sever belli bir zaman sonra kızım ileri geri yaparak kendi sallanıp uyuyordu
TalentedMom evolution alırsan bile en fazla 1 ay kullanırsın onun yerine yatan mama sandalyesi al bence