Kızlar sizinde bebekleriniz böyle mi ya da böyle miydi ? Artık her yerim ısırık ve tırnak izi oldu. Yüzümde geçmeyen izler kaldı. Zaten uyumuyoruz her sabaj azıcık gözümü kapatınca ısırıkla uyanıyorum. :( sizinde mi böyle yoksa bizde bir problem mi var ?