Gurbetteyim eşim dışında hiç kimsem yok. Bebeğim 14 aylık olmak üzere. 1 yaşına kadar hiç ekran izletmedim hatta müziğini bile dinletmemiştim. Son zamanlarda çok yorulmaya başladım tek başıma mücadele etmek gerçekten çok zor. Günlerim çok yorgun bitiyor ve başlıyor . Yemek yerken ekran açmaya başladım. Daha sakin ve beni yormadan yiyor diye. Ama hata mı yapıyorum bilmiyorum. Vicdan azabı çekiyorum açıkçası acaba alıştırmasamıydım diye. Siz nasıl bir yol izliyorsunuz