alyaaaayar valla uzatamadım arayı kıyamadım ne zaman isterse emziriyorum da, işe başlıcam 1,5 ay sonra, doyduğundan emin olmak için mamaya baişlamak istiyorum deniyorum içmiyor. 4 saatte bir gelicem yanına o zaman da öğle arasında filan. Mama içmek zorunda napıcam bilmiyorum