4-5 gündür bi burun akıntısı ve tıkanıklığı yaşıyordum dünden beri de öksürük başladı çok korkuyorum çocuguma geçer diye cuma günü de aşı olucaz bide. Bebeğim 3 aylık daha onunda burunda hırıltısı var doktor sadece burunda dedi göğüsten gelmiyor dedi şükür 🙏🏻 ilaç kullanmadan en hızlı nasıl geçirebilirim