Pazar akşamı titremeyle üşümeyle başladı kendimi tutamadim kemiklerim kırılıyor gibi ağrıyordu baya kötü oldum akşam biraz geçti gece yine kötü oldum sabaha acile gittik ne bir muayene ne kan ne röntgen sadece parol serum verdiler gönderdiler eve geldik akşama yine kötü oldum tekrar gittik kan istedi crp 106 çıktı çok yüksek dahiliyeye git antibiyotikte yazılmamış dedi neyse dün sabahta dahiliyeye gittik 2 tane de o ilaç yazdı biri antibiyotik biri influenza için çok fena öksürük var ciğerlerim çıkacak gibi sabahta bayılacaktım lavaboya diye kalktım baş dönmesi mide bulantısı gözüm karardı tamam dedim gidiyorum kendimi yatağa zor attım şuan 5 tane ilaç var kullandığım başka evde yapabileceğim bir şey var mı size sormak istiyorum öksürüğü kesmek ciğerleri rahatlatmak için