nazlimom_ eşimin genel olarak havaların soğumasıyla başlayan öksürükleri vardı tüm kış devam ederdi geçen sene eczacımız bunun küçük boyunu verdi denedi eşim hemen kesti o bitince büyük boyunuda aldık sürekli kullanıyo arada görümcemler falan kim öksürse içiriyorum anında kesiyo