7aylik bebeğim var bu zamana kadar anne sutu yetiyor diye mama vermedik şimdide doktor gelisimi zayıf mamaya ve ek gıdaya başlayın dedi 1 haftadan beri mamama yeyirttiremiyorum her marka mama denedik,farklı biberonla denedik,kaşıklada yemiyor stresten sinirlenince bağırıyorum bazen kendini tutamıyorum içim kan ağlıyor sonra bana öneri verirmisiniz siz nasıl mamaya ek gıdaya alıştırdınz