Bebeğim 8.5 aylık asla mama içiremiyorum her biberonu denedim 2-3 farklı mama denedim yok içmiyor ilk 6 ay anne sütüyle besledim mama ihtiyacı olmadı 1-2 kez anca vermişizdir o aylarda o zamanlar içiyordu daha sonra 6. Ayda işe başlamam gerekti sütüm de artık yetmiyor mama vermem gerekiyor ama kabul etmiyor gerberin yulaflı buğdaylı kaşık mamasıyla formül mamayı karıştırıp kıvam verip o şekilde yediriyorum ek gıdaya da başladık su içiyor fakat az sıvı alıyor sanırım kabız kakasını yapıyor ama yaparken çok ıkınıyor ve katı kakası aslında kabız yapıcak bir ek gıda vermiyorum dikkat ediyorum herşeyine zeytinyağı vs ekliyorum ama yinede kabız napmam gerekir deri testinde süte alerjisi çıkmıştı o yüzden mamayı reddiyor olabilir mi ? test sonrası alerji doktorumuzla deneme yaptık tepkime olmaıd bu yüzden süt ürünleri veriyrum yoğurt vs onları