eylulbebesi_ hepyerdeyizz benimde böyle 3 tane var ayın beşinde ameliyat var ama sinire yakın falan demediler çok korkuyorum ama
hepyerdeyizz rachelgreen_ ya bana çok zarar vermeye başladı tansiyonum yükseliyor başım ağrıyor meğer bundanmis
rachelgreen_ hepyerdeyizz yaa benim doktorum da en kısa sürede halletmen lazım dedi ama bebeğime tek bakıyorum gurbetteyiz memlekete gitmeyi bekliyorum 1 ay sonra yaptırıcam inşallah. Çok zorlanmazsın 1-2 günde geçer dedi doktorum ama bilmiyorum korkuyorum biraz.
hepyerdeyizz rachelgreen_ ya geçmiş olsun bende korkuyorum da Mecbur ya Biri sinire yakın ve büyümeye devam ediyormuş sinire zararverebilir dedi
hepyerdeyizz Niyesordunbucevabi ya damda Çok ağrı var 🥹🥹Yirmilikler uzun zamandır ara ar ayokluyordu alt çene düzenim bozulmuş Sizin dişlerinize ne oldu ki 🥹
Niyesordunbucevabi hepyerdeyizz ben çok erken yaşlarda çok diş kaybettim şuan implant sürecindeyim 6 tane takılacak 🥲 çok geçmiş olsun canı. 20lik diş çok zor gerçi diş tedavisinin hepsi zor ya
hepyerdeyizz Niyesordunbucevabi Ya Olsun herşeyin tedavisi var şükür ki keşke kayıp yasamasaydin ama Canın yerinde olsun gerisi olur üzme kendini🥹♥️♥️ benim de Çene yapım bozulmuş Baya ayrık duruyor diş taşı oluşmuş falan daha yaşım da küçük 22 yaşındayim
Niyesordunbucevabi hepyerdeyizz Allah şifa versin canım mutlaka tedavi ol ilerde diş kaybetmemek için 😘