Öncelikle geçmiş olsun, yavrunuzu sağlıkla büyütün inşallah. Lansinoh kremi her emzirme sonrası ince bi tabaka sürerseniz çok faydasını görürsünüz. Ebe hanım bana kantaron yağını da önermişti ama onu emzirme öncesi temizlemeniz gerekir. Birde göğüs ucunuz çamaşıra değmesin ve hava alsın diye philips’in göğüs kalkanını öneririm. Açıkçası göğüs pedi ile ilgili sıkıntı yaşadım, göğüs ucum tıkandı ve mastit sorunu oluştu (ped kullanmadan önce sıkıntım yoktu). Göğüs kavramayı zamanla öğreniyorlar, kullanırken insan söylenmeden edemiyor ama emzirirken silikon göğüs ucu da deneyebilirsiniz. Her kullanım sonrası kaynar suda biraz bekletip kuruluyordum ben (bir göğüs ucum içeri çöküktü ama sıkıntı kalmadı). İnşallah sizin de yaralarınız çabuk geçer ve bu dönemin tadını çıkarırsınız. Sevgiler