Kızlar 20 gün önce doğum yaptım göğüslerim üçüncü gün kanamaya yara olmaya başladı bebek ağzını o kadar küçük açıyor ki yanlış kavrıyor ama açtıramıyorum daha fazla emzirmek bile istemiyorum artık her emzirmede ağlıyorum meme ucu kremleri sürdüm daha kötü oldu hiçbir şekilde iyileşmiyor kendi sütümü sürdüm yine yok