kızlar Menenjit aşısı oldu kızım aşıya direnç göstermişti acile gitmiştik dün orada ateş düşürücü verdiler. Şuan ateşi yok ama sabah uyandığından beri burnu akıyor. Dün doktor boğazlarıma bakmıştı sorun yok demişti. Gece zıbınla çorapla uyuttum ev 27 dereceydi. Burun akıntı hapşırık var . Hasta mı oluyoruz acaba ya ne yapmalıyım? Üstünü giydirdim şimdi halsiz gibi