Can-oglum 16 aylığız. zaten yapısık gibiydik, ek gıda sürecimiz güzel baslamasına rağmen epeydir sancılı gidiyor. Henüz 2 dişi var ve sanırım diş ağrısı çekiyor. Son 3 aydır ne yerde ne gökteyim. Evde tuvalete oturmak yanımda olmasına rağmen ağlama krizine sebep oluyor. 20 dk da bir emziriyorum diyebilirim, yardımcı kayınvalide anne vs de yok. epey zorlanıyorum.. ama evlat işte..