Ahsensmom_ Büyüdü artık zor olur diye korkuyorum bide 3 tane 💆🏻♀️ sizlerin nasıl geçti, aşı sonrası ateş huzursuzluk vs oldu mu
Pamukhanim_ Ahsensmom_ bizde biraz huzursuzluk yaptı ama bu 1 yaş uyku gerilemesi kaynaklı da olabilir genel olarak aşılar da sorun yaşamadık
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan Ahsensmom_ ateş olmadı öyle huzursuzluk bir gün oldu zaten geçti hemen merak etmeyin hemşireler ayarlıyor onu yapıyorlar hemen bitiyor zaten bebek ilk aşıya ağladığı için engel olamıyor hemen onlarda çabucak yapıyor
pimpiriklianne43 Ahsensmom_ hiç ateş huzursuzluk yapmadı zaten doğdu doğalı huzursuz bebek ve aşı olduğu gece ilk defa sabaha kadar kesintisiz uyudu valla ödül gibi geldi 1 yıldır ilk defa akşam yatıp sabah uyandım 😁
tugbays1 Benm 3 cü kızımda gözle görülür bir huysuzluk oldu aşıdan sonra 2-3 saat merdeyse uyudu bir kalktı çığlık kıyamet 2 saat ağladı anakucağını taktım bir saatte öyle sakinleştirdim bacaklarını kendine çekti hep kastı bacakları acıdığı için galiba