Beş aylık bebeğimi üç gün önce sünnet ettirdik ama görüntüsü nasıl olmalı bilmiyorum bir kısmı görünüyor krem ve kantorun sürerken kenar derisini indirip ucuna sürüyorum ama pipinin alt tarafı deriden ayrılmıyor orası dikiş mi yoksa yapışmış mı anlamadım