Merhaba bebeğim 7 ay 22 günlük doğduğundan beri sütüm yok o yüzden mama takviyesine başlamıştık ama sanki artık sütüm hiç yok çocuk iki emiyor mızıldanmaya başlıyor normal mi sütün bu aylar da böyle bitmesi ne yapabilirim sütümün artması için veya sizce arttırmak için birşeyler yapmalı mıyım?