Robot benim de elim ayağım resmen çünkü her yere giriyor koltuk falan çekmekle uğraşmıyorum. Her gün çalıştırıyorum hem süpürüyor hem siliyor. Çekim gücü ve silmesi de çok iyi bence. Roborock markası. Onun dışında haftada bir ya da fırsat olursa iki dikey süpürgeyle ben süpürüyorum. Toz almak için prontonun ahşap spreyi var hem çok güzel kokuyor hem de tüm tozu topluyor. Yalnız yıllardır ben de şöyle içime sinen tüm tozu toplayan iyi bir toz bezi bulamadım. Varsa ben de önerileri alayım.