aynrkrbs33 bende 1,5 yaşına kadsr ekransız ilerledim evde tv kurulu değil kayınvalidemlere gittiğimde dedim açmayın açtıklarında kısa süreli bir şey demedim ama uzun uzun izlemek istediklerinde diğer odaya geçtim onlarda ciddiyetimi anladı zaten iki üç saat ayda yılda bir görüyorsunuz torununuzdan kıymetli mi dedim hiç açmadılar görümcem sorun ediyor bu durumu bende eskisi kadar sıkmıyorum açıkcası çünkü bizde tv yok hatta oğlum 25 aylık bizim tv yok diyor o bağlantıyı kurdu.. annemlerde hiç sorun yaşamadım sağolsun babam çok saygı duyar bi aydır memleketteyim biz odadan çıkınca açar girince hemen görmeden kaptır annem açmak istiyor arada açıyor onuda kısıtlamıyorum desem açmaz bir aydır ekranda görüyor çikolatada yiyor şekerde tüketiyor hatta annem bazen yemekleri televizyon karşısında yedirdi çok zatıf olduğu için mama içirdiğim sürelerrde bende bazen 10 dakika açıyorum 18 aydan beri eve gidince rutine devam ederiz artık😊