yataktan düştü ama yatağımız alçak yani boyu kadar yok ama ağladı baya bi de sanırım kafasını kapıya vurdu hemen düştüğü yerin yanında kapı kapalıydı onu tam anlayamadım parkeye mi kapıya mı çarptı sonra emzirdim geri yattı uykuda hareket ediyor emerken bi eliyle diğer göğsümde oynadı gezdirdi falan normal yani hareketleri bişey olmaz değil mi acile gitsem bile bakmayacaklar burda iki aylıkkende anakucağından düşmüştü kusma bayılma vs olmadıysa hiç girmeyin geri dönün takip edin demişlerdi 🥲