umalya Merhabalar, kızım 7 buçuk yaşında ve sürekli ayak parmakları ve bacakları ağrıyor. Kan tahlili temiz çıktı. Yarın MR var. Ama aklıma takıldı büyüme ağrısı bacaklari vuruyor da ayak parmakları ağrıyan var mı ?
UrbanMom umalya boyu uzuyor olabilir, ayakkabi sıkıyor olabilir bi de bende bacak ağrısı ve ayak parmağı uyuşması vardı doktor bana magnezyum eksikligi olabilir demisti ona baktılar mi
umalya UrbanMom magnezyumuna bakmadı ya ama ben yine de vereceğim vitamin. Boyu uzuyor olabilir babası ve halalari da hep bacak ağrısı olmuş küçükken ama ayak parmak ağrısı hiç yasamamislar. Boy uzarken ayak parmakları ağrır mı ki