Kızlar bebeğim 50 günlük bebeğimi yavrumu yogun bakıma yatırdılar 😔😔 nefes almada zorluk cekıyordu inliyordu başka hiç bir belirtisi yoktu sabahtan beri inleme halsizlik apar topar hastaneye getirdik yüksek enfeksiyon gecıyormus hem kanında hem idrarında varmış . Yatırdılar yavrumu Omurgasından sıvı almaya çalıştılar ama yapamadılar sıvı gelmedi dediler. Antibıyotık verıyolar serum verıyolar . Ben çok kötü hıssedıyorum kendmı ağlamaktan içim dışıma çıktı😞Doktor geldiğinizde durumu kötüydü suan daha iyi tedaviye cevap veriyor dedi . Kendınde degol uyuyor . Nasıl bir yol izlemeliyim benım ne yapmam gerek bilmiyorum bilinç kaybı yaşıyor gibiyim bir tane daha kızım oda evde kalıyor aklım onda da ağlıyor beni istiyor .yavrumun yanından ayrılmıyorum zaten ama ne olursa tehlikeli olur atesı yok geldiğimizde 40 dı düşürdüler daha çıkmadı çok şükür . Ne zaman toparlanır çıkarız bilen varmı bu süreci allahım dualarınızı eksık etmeyin lütfen nerde ne kadar hasta çocuk varsa Rabbim şifasını versin