Kızlar bebeğim 7 aylık olacak 4-5 gün sonra. Ne gece uyuyor ne gündüz çıldırıcam. Gün içerisindeki uykuları max yarım saat o da çıt olmazsa. Gece uykusu 2-3den önce uyumuyor yine de zorla uyuyor gece 10 kere banko uyanıyor. Emip hemen geri de uyumuyor. Sürekli ayaklarını kaldırıyor bir şeyleri ağzına sokmaya çalışıyor. Siz de yaşadınız mı geçiyor mu 🤦🏼♀️