busra969 denemezseniz hep aklınızda kalacak acaba yapsam işe yarar mıydı diye. Göğüs pompaları evet pahalı ama baktınız olmuyor az bir zararla satarsınız.
Elektrikliler kadar iyi performans vermiyorlar ama sütün mantığı hormonlar ve sürekli talep olması zaten.
Siz disiplinli bir şekilde 2 saatte bir sağım yapar, uyarırsanız gelme şansı var bence. Tamamen kesilmemişsiniz zaten. Sosyal medyada bebek evlat edinenlerle bile süt getirme çalışması yapab sağlıkçılar var. Ama bu sağım düzeni küçük bebekle çok da zor oluyor. :(
Ben yirmi gündür deniyorum günde max dört defa sağım yapabiliyorum. Ama yapmasaydım çoktan kesilmiş olurdu, karınca adımlarıyla da olsa sütümü koruyabiliyorum şuan.
Hem elektrikli hem giyilebilir var bende, elektrikli olanın başında prize bekleyerek ancak bebek gece uyuduğunda sağım yapabiliyorum. Giyilebilir daha kullanışlı bu açıdan. Kızım biberondan mamasını içerken sağmaya çalışıyorum, yine de danışmanın istediği sıklıkta sağım yapamıyorum.