Bebeğim doğduğunda 1 hafta yoğun bakımda kaldık enfeksiyon dan orada meme mama gidiyorduk eve gecincede 50 günlük olana kadar devam ettim her beslenme sonrası verdim daha sonra azaltmaya başladım yavaş yavaş şimdilerde bazen 2 bazen 3 bazen 4 kere veriyodum tamamen bırakacaktım 1 e düşürüp ama bugün tartıda 1 ayda 550 gr almış şimdi bıraksam daha da az kilo alır çoğaltsam geri azaltmaya gidecem yani sadece anne sütü alsın istiyorum bağışıklığı için ama böyle de ya kilo almazsa zaten çok az almış 1 hafta falan artırıp sonra mı bırakmaya çalışsam inanın bilmiyorum