ekuzeyto
Uyku döngüleri yetişkinleşir.
Eskiden otomatik uyuyan bebek artık “döngüler arası” farkındalık yaşar.
Bazı bebekler bunu hafif yaşar, bazıları çok yoğun yaşar. Seninki yoğun yaşayan grupta demek ki. Önce uykusunu etkileyen faktörleri düzenleyip gözlemleyebilirsin. Olmuyorsa gelişmekte olan sinir sitemine müdahale etmemek gerekiyor diye düşünüyorum. Bazı doktorlar kolayca verirken bazıları karşıt görüşte. Ben de 7 aydır ne gündüz ne gece uyumuyorum fena haldeyim. İlk 3 ay en azından gece uyuyordu, şu an ağzı burnu folu ve dii çıkarıyor, 3-4 saat bile uyuyamıyorum, yatarak emziremiyorum oturarak emiyor, ayakta gezdirmemi istiyor, koydğum gibi uyanıyor ve uyadığında yarım saat, 1,5 saat böyle sürüyor. Rezene, melisa denedim işe yaramadı ve vicdan azabı çektim 🫠 dr önerdiği bitkisel ürünleri duymak bile istemedim. Sabırla büyümesini beklemek dışında bir çözüm de yok. Sağlık olsun diyorum artık.