4 aylık olduk. Bebeğim 1-2 dk emip memeyi bırakıyor başını öne doğru eğiyor geri tutuyor ama bir iki çekip tekrar bırakıyor. Mecburen mama veriyorum aç kalmaması için. Ne yapabilirim önerisi olan var mı? Bir de her gören bebeğin zayıf diyor artık gerçekten çıldırma noktasına geldim.