babyaframoms 2 gündür asla uyumuyor. Gözleri kıpkırmızı gece 3 de zor uyudu. Gün içinde de uyumuyor. Gazı var biraz ama bu denli uyumaması normal mi? Sallanmaktan hoşlanmıyor emzik tutmuyor bi çözümü önerisi olan var mı aşırı yoruldum
maviportakal_ babyaframoms benim de bebeğim 3 ay 9 günlük emzik tutumuyor sallamıyorum da bazen memede uyuyup kalıyor bazen evin içinde dört dönüyoruz ama uyumayı reddettiği günlerde kucağıma alıyorum sarılıp uyuyoruz denediniz mi bilmiyorum
burcg babyaframoms gün içinde hiç mi uyumuyor ?eğer uyumuyorsa aşırı yorgunluktan uyumuyorlar iyice.Benim bebeğim de 3 aya girince değişti gece sürekli uyanıyor ama gündüz ağlaya ağlaya direne direne bi şekilde uyutuyorum 1-1,5 saatte bir
erikarpuz babyaframoms dışarı çıkarmayı denediniz mi temiz hava iyi gelir belki gündüz benim bebeğim de uyumadığında dışarı çıkarıyorum hemen dalıyor 2 buçuk aylık
selimtahamom babyaframoms bizde 3 aylığız dün gece ilk defa 2 saatte 1 uyandı sürekli en sonunda yanıma yatırıp emzirdim orda biraz uzun uyudu atak haftasıymış bildiğim kadarıyla
babyaframoms maviportakal_ normalde benim kızımda memede uyuyor ama şimdi onu bile reddetiyor doyduktan sonra itmeye başlıyor 2 gündür ya gaz sancısı var ya da farklı bişey ‘çünkü hiç ama hiç uyumuyor. Kucakta uyuttum koydugum an uyanıy74
denizkili544 Benim oğlumda 2.5 aylık uyumuyo saatlerce uğraşıyorum uyıyo 5 dakka sonra gözleri fal taşı gibi
maviportakal_ babyaframoms ben koymuyorum işte öyle zamanlar da mecbur gündüz kucağımda ne kadar uyursa müsade ediyorum gecede kucağımda beraber yatıyoruz alıştırma mı doğru mu bilemem ama sonuçta uyuması lazım kucağınıza alın beraber uyuyun
babyaframoms burcg 2 gündür ne gece ne gündüz uyumuyordu bugün ise hiç uyanmadı o kadar yorgun düşmüş ki. Şimdi uyandı gece sabahlamaya hazırlanıyor sanırım
babyaframoms erikarpuz çıkardım orada bile huzursuzdu. Bugün çok yorgun düşmüş tüm gün uyudu şimdi uyandı ağlıyor geceye hazırlık sanırım
erikarpuz babyaframoms 4. aya kadar böyle olabiliyormuş valla 4. aya gelmeyi iple çekiyorum 8de uykusu geldi uyudu normalde uyutmam ama oyalayamadım şimdi de ağlıyor çok zormuş ya
babyaframoms erikarpuz benim ilk kızım o kadar usluydu ki ilk 5 ay uyumuştu düşünün, ikinci böyle olunca fena sarstı 🤣