hamzaefem1726 Kızlar namaz kılmak istiyorum , namazlarimi kilamiyorum . 15 aylık oğlum hiç durmuyor bensiz yanında kılsam ağlıyor engel oluyor bana . Varmı bir öneriniz,yada ben şöyle yapıyorum dediğiniz ?
talhamamy hamzaefem1726 oğlum da 16 aylık biz birlikte namaz kılmaya başladık minik seccade aldık seriyoruz hatta tespih çekiyo dudaklarını oynatıyor felan 😃 tabi bitene kadar durmuyo aglıyo beni çekiştiriyor felan Allah kabul etsin
pinar1905 hamzaefem1726 ağlasa da kılabilirsin, farzları kılsan da olur hiç kılmamaktan iyidir. Dört rekat beş dakikada kılınır. İlk zamanlar ağlar ama sonra alışırız. Ağladığı zaman bebeğine değil namaza odaklanırsan karıştırmazsın
mihraninannesi010725 hamzaefem1726 1 yaşına girecek asla bırakmıyor seccadeyi çekiyor eteğime yapışıyor ağlıyor tutunup kalkıp düşüyor dün kafasını tv sehpasına çarptı bugün hiç uyumadı zorla yeni uyuttum bilmiyorum çok zor çocukla
poziimomm hamzaefem1726 park besik varsa koy besige oyuncak at içine sen odada yanında kıl hem oyalanir hem seni görür korkmaz .
hamzaefem1726 talhamamy onu da düşündüm Alicam ona seccade ama ben namaza başlayınca çok ağlayınca şaşırıyorum bende dualarda falan
talhamamy hamzaefem1726 evet gerçekten namaza durunca daha da çok ağlamaya başlıyorlar karşı resmen 😃
hamzaefem1726 pinar1905 hiç kilmiyorum demedim canım , öneri istedim , sırtıma çıkıyor bas bas ağlıyor odaklanmamak elimde değil maalesef dediğin kadar kolay olmuyor ne yazık ki
pinar1905 hamzaefem1726 öneride bulundum zaten ben de namaz kılıyorum bebeğim yaramazlık yapıyor ama yapacak bir şey yok
hamzaefem1726 mihraninannesi010725 evet işte ondan bahsediyorum bir kaza geçiriyoruz illa ki kılarken bizde 😔
hamzaefem1726 poziimomm park beşik yok zaten onda hiç durmaz sürekli evin içinde gezmek istiyor bir dk oturmuyor bile cnm O beşikte durmaz , kendi beşiğinde dahi yatmıyor doğduğundan beri beşik bebeği değil ne yazık ki
meliscikim hamzaefem1726 benimki 9 aylık ilk zamanlar ağlıyordu namazlar hep gecikiyordu falan baktım böyle olmayacak 3-4 kere ağlasa bile almadım yürütece koydum dedim bekle beni sonra baktı almıyorum ağlamayı bıraktı 😁 Hatta şuan bırakıyorum mesela ağlayacak oluyor namaz kıyafetlerimi giydiğimi anladığı an susuyor ve namazım bitene kadar bekliyor namaz kıyafetlerini çıkarttığım an onu almam için ağlıyor yani aslında bir kaç kere ağlasın bence bit şey olmaz sonucunda öğreniyor 😁
Meri-Mel @hamzaefem1726 ben de farzlar ile devam ettim 15 ay canım bir süre ağladı sonra alıştı bazen öğlen geç ikindi hemen kılıp abdest için kolaylık oldu falan böyle böyle öğrendi alıştı tabi hala bild oynamaya çalışıyor namazda iken