ilay-mom süt koruması diye bir şey var. Annem her doğumdan sonra 2 sene boyunca regl olmamış bende de aynı şekilde olur düşündük ama beni o kadar uzun süre korumadı 1 sene korudu sonra regl oldum. 1 sene kadar regl olmamak normal bir durumdur. Sonrasında bir kadın doğum hekimine görünmek gerekir. Fakat şöyle bir durum var; ne kadar süre koruyacağını bilemezsiniz. Belki de yumurtlama oldu 2 hafta sonra ilk regl gelecek içimizde neler olup bitiyor bilemiyoruz ki. O sebeple eğer 2. Bir hamilelik durumu istenmiyorsa regl olmamaya güvenip riskli ilişki ye girilmemeli. Ben hiçbir zaman sürümün koruduğuna güvenmedim ya bu ay regl olursam diye düşündüm hep.
@mavisu01 eğer 1 kere regl gördüyseniz artık yumurtlama durumu başlamiş demektir. Emziriyorsanız aralarda adet görmeme ya da gecikme olabiliyor fakat sizin bu durumunuz oldukça uzamış doktora görünmenizde fayda var. Şu an süt koruyor diyemeyiz doğumdan sonra regl olmuşsunuz bi kere