Selam canım anneler. Evlendiğimde 52 kiloydum. Hamile kaldığımda 54 dogumdan 2 ay sonra 52ye düştüm ama o kadar zayıf ve çirkin görünüyordu ki korkunç o ilk evlendiğimde 52den daha da zayıf hatta hasta görünüyordum. 2 senede zorlaya zorlaya 56 buçuğa çıktım ama hala o ilk evlendiğimdeki 52den daha zayıf görünüyorum. Özellikle yüzüm. Eski fotoğraflara bakıyorum yanaklarim varmış dolgun dolgunmuş yüzüm. Popom falan daha dolgundu şimdi resmen kuru görünüyorum.