Kızım da 6,5 aylık bizimde uyku sorumumuz var emzik tutmuyordu sadece uykuya geçişte alıştırdım birde kendi kıyafetimi tutuşturuyorum kolum da sallayarak uyutuyorum kollarım kopuyor bazen önceden memede uyuyordu ilk uyandığın da emzirerek bıraktırdım o alışkanlığını bazen uykuya çok direniyor bebek arabasın da uyutmaya çıkıyoruz belki diş sancısı falan çekiyordur çok zor gerçekten insanı yıpratan bir durum eskiden puseti sallayıp uyuturdum her yolu denedim hamak bile aldık onu çok sevmedi gece 12 de uyanıyor yanıma alıyorum gece boyu uyandıkça emiyor geri dalıyor bunu düzeltemedim hala