Iyi akşamlar güzel anneler size bebegimin kilosu hakkında bisey sormak istiyorum şu an oğlum 2 buçuk aylik dogum kilosu 2960 gr simdi 5600 gr acaba nasıl bana az gibi geliyor mama versem mi diyorum anne sütü aliyor sadece doktor ve hemşire gayet iyi mama verme kilo alımı iyi dediler ama bilmiyorum geceleri çok uyaniyor uykuya çok zor dalıyor acaba doymuyor ki diyorum sizce nasıl